Verzending klantbrief over overvoer en opt-out mogelijkheid incassomachtiging |
In de vorige nieuwsbrief hebben we uitvoerig gesproken over de uitbreiding van de samenwerking tussen Ansvar en Turien & Co. Het is belangrijk om naast onze adviseurs ook onze gezamenlijke klanten van deze wijziging op de hoogte te brengen. Turien & Co. gaat tenslotte de administratie van Ansvar verzorgen en de verzekeringsportefeuille in volmacht beheren.
Twee type brieven Om de klanten op een juiste manier te informeren hebben we een onderscheid gemaakt op basis van het type relatie. Klanten waarvoor wij geen incasso doen vertellen wij dat Turien & Co. voortaan de administratie voor haar rekening neemt en dat de Ansvar verzekering en voorwaarden ongewijzigd blijven. Voor klanten waar wij wel de incasso voor verzorgen is het nodig om extra informatie aan de brief toe te voegen
Opt-out mogelijkheid incassomachtiging In deze brief vullen wij aan dat een eerder afgegeven incassomachtiging wordt overgenomen door Turien & Co. Wij zijn verplicht om te vragen of de klant hiermee akkoord gaat en geven 4 weken de tijd om bezwaar te maken. Heeft een klant zelf een betaalopdracht ingesteld? Dan moet de klant na 19 mei de premie aan Turien & Co. overmaken aan de hand van het IBAN-nummer van Turien & Co.
Bekijk hier een voorbeeld van de brieven:
Verzending brieven De brieven worden volgende week verstuurd via de normale wijze van postverzenden. Krijgt een klant de post altijd van ons? Dan sturen wij deze brief ook rechtstreeks toe. Verzorg jij als adviseur de verzending? Dan krijg je deze brief op de gebruikelijke wijze van ons. |
 |
Webinar uitbreiding samenwerking op 15 april |
We hebben in de vorige nieuwsbrief aangegeven een webinar uit te zenden over de uitbreiding van de samenwerking tussen Ansvar en Turien & Co. In dit webinar komt aan bod wat de overvoer gaat betekenen en welke voordelen de samenvoeging jou en jouw klanten biedt. Het webinar wordt uitgezonden op dinsdag 15 april om 16:00 uur.
Wat kun je verwachten? In ongeveer een half uur word je bijgepraat door enkele van onze collega's die nauw betrokken zijn bij deze operatie. De presentatie wordt gedaan door Manager Acceptatie en Administratie Ton Jacobs. Ton ontvangt aan tafel onze Directeur Operations Björn Jalving. Björn gaat vooral in op de waarom vraag van deze overvoer en de toekomst van beide merken. Verder schuift ook Product Owner Ruud van Baar aan. Ruud is van begin tot eind verantwoordelijk voor het ontsluiten van de Ansvar producten in de Mijn Turien omgeving. En last but not least Tjalling Alkema, die al 25 jaar bij Ansvar werkt en door iedereen wordt gezien als "de Ansvar man". Hij kan goed uiteenzetten waarom deze stap een logische keuze is en vult dit aan met anekdotes uit het heden en verleden.
Heb je je nog niet aangemeld voor het webinar? Doe dit dan via onderstaande button. |
"Ga alvast naar www.turien.nl en kijk welke verzekeringsproducten je straks allemaal ook kunt sluiten?"
|
|
|
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je een aanstelling hebt bij ons. Afmelden kan hieronder, maar dan mis je belangrijk nieuws wat nodig is om jouw verzekerden goed van dienst te kunnen zijn. |
AnsvarIdéa Verzekeringen Kabelweg 37, 1014 BA Amsterdam |
|
|
|