Reminder sluiting Ansvar Broker Connect en beperkte dienstverlening |
Hierbij een laatste reminder! Vanaf 9 mei om 17:00 uur sluit Ansvar Broker Connect definitief. Vanaf 19 mei heb je toegang tot alle verzekeringsproducten van zowel Ansvar en Turien & Co. via het extranet van Turien & Co. Mijn Turien. Voor een succesvolle overgang is het noodzakelijk dat wij alle openstaande aanvragen en mutaties hebben verwerkt. We verzoeken je aanvragen, mutaties en andere vragen zoveel mogelijk voor 9 mei in te dienen voor een zo spoedig mogelijke verwerking.
Tijdelijk beperkte dienstverlening In de periode van 12 t/m 16 mei is vanwege de werkzaamheden onze dienstverlening beperkt. Wat betekent dit voor jou?
- 📞 Telefonisch zijn wij alleen bereikbaar voor spoedvragen.
- ✉️ Overige vragen, aanvragen, mutaties of schademeldingen? Stuur deze per e-mail, we registreren alles zorgvuldig en pakken het vanaf maandag 19 mei weer op. Onze contactgegevens vind je hier .
- Heb je nog geen inloggegevens voor Mijn Turien? Stuur een mail naar: commercie@turien.nl.
Dekkingsbevoegdheid Als adviseur beschik je over dekkingsbevoegdheid, maak hier gerust gebruik van! Neem het risico of voertuig in dekking en neem alleen telefonisch contact op bij spoed of wanneer overleg echt nodig is. Voor overige vragen verzoeken we je ons een e-mail te sturen. Wij pakken deze verzoeken vanaf maandag 19 mei op basis van prioriteit op. |
 |
Schademelden vanaf 9 mei In Ansvar Broker Connect is het op dit moment mogelijk om een schade te melden. Deze functionaliteit biedt Mijn Turien helaas (nog) niet. Vanaf 9 mei, als Ansvar Broker Connect gesloten is, kunnen schademeldingen worden ingediend met de hiervoor beschikbare schadeformulieren die te vinden zijn op www.ansvar.nl onder voorwaarden en documenten. Kijk voor de actuele contactgegevens op onze website.
Verzekeringen nog niet aan bestaand pakket toe te voegen In ons webinar op 15 april hebben we aantal nieuwe functionaliteiten voor Mijn Turien aangekondigd. Één hiervan is dat nieuwe verzekeringen in Mijn Turien aan een bestaand pakket toegevoegd kunnen worden. Helaas is dat niet direct mogelijk vanaf 19 mei. We doen ons best om dit binnen afzienbare tijd beschikbaar te maken. We houden je uiteraard op de hoogte van de vorderingen.
Let op: gewijzigde contactgegevens afdelingen schade en financiën Turien & Co. gaat de volledige schadebehandeling en financiële adminstratie van Ansvar voor haar rekening nemen. Deze afdelingen gaan voortaan ook de contactgegevens van Turien & Co. gebruiken. De huidige contactgegevens van afdeling Schade en Financiën komen t.z.t te vervallen. Onze acceptatieafdeling blijft wel gewoon bereikbaar via de huidige contactgegevens. Kijk hieronder voor een duidelijk overzicht dat vanaf 19 mei van toepassing is. Uiteraard passen wij onze websites aan zodat deze informatie ook daar terug te vinden is. |
Gelijk goed van start in Mijn Turien? |
Werk je op dit moment nog niet met Mijn Turien, maar wil je na de samenvoeging aan de slag kunnen? We helpen je graag aan een goede start door je wegwijs te maken in Mijn Turien. Laat het ons weten via onderstaand formulier en dan nemen we contact met je op! |
| |
|
|
"Ga alvast naar www.turien.nl en kijk welke verzekeringsproducten je straks allemaal ook kunt sluiten?"
|
|
|
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je een aanstelling hebt bij ons. Afmelden kan hieronder, maar dan mis je belangrijk nieuws wat nodig is om jouw verzekerden goed van dienst te kunnen zijn. |
AnsvarIdéa Verzekeringen Kabelweg 37, 1014 BA Amsterdam |
|
|
|