Update samenvoeging Ansvar & Turien & Co. |
Vanaf 19 mei 2025 zal de integratie van de Ansvar portefeuille in de administratie en systemen van Turien & Co. een feit zijn. Wij kijken er naar uit om je in de nieuwe situatie van dienst te zijn. Graag brengen we je op de hoogte van een aantal zaken die op jouw klanten, portefeuille of dienstverlening van toepassing kunnen zijn.
Ansvar Broker Connect permanent gesloten Vanaf 19 mei heb je toegang tot alle verzekeringsproducten van zowel Ansvar en Turien & Co. via het extranet van Turien & Co. genaamd Mijn Turien. Voor een succesvolle overgang is het noodzakelijk dat wij alle openstaande aanvragen en mutaties hebben verwerkt. Om die reden zal Broker Connect al op 9 mei om 17:00 uur definitief worden gesloten. We verzoeken je aanvragen, mutaties en andere vragen zoveel mogelijk voor 9 mei in te dienen voor een zo spoedig mogelijke verwerking.
Tijdelijk beperkte dienstverlening In de periode van 12 t/m 16 mei zal onze dienstverlening beperkt zijn. Voor spoedoverleg zijn we telefonisch uiteraard bereikbaar. Voor overige vragen verzoeken we je ons een e-mail te sturen. Wij pakken deze verzoeken vanaf maandag 19 mei op basis van prioriteit op. |
 |
Rekening-courant per incassowijze Hanteer jij op dit moment verschillende incassowijzen binnen één rekening-courant? (Dat wil zeggen zowel premie-incasso door ons als maatschappij als door jou als adviseur). Dan krijg je bij de overgang een (extra) rekeningcourantnummer per incassowijze. Voor het nummer van deze extra rekening-courant hanteren wij jouw adviseursnummer verhoogd met 30000 (Bijvoorbeeld: is het adviseursnummer 1000 ? Dan wordt het extra rekening-courantnummer 1000 + 30000=31000). Heb je op dit moment al een rekening-courant bij Turien & Co.? Dan worden de rekening-courantnummers van Ansvar aanvullend toegevoegd. Het is helaas nog niet mogelijk om rekening-courantnummers van Turien & Co. en Ansvar samen te voegen.
Polisdocumenten historie Belangrijk is om te vermelden dat de historie van polisdocumenten niet meeverhuizen van Ansvar Broker Connect naar Mijn Turien. Deze documenten historie wordt wél opgeslagen in onze administratie en is indien nodig op te vragen bij onze acceptatieafdeling. Er wordt voor nieuwe verzekeringen in Mijn Turien wel direct een nieuw klantdossier aangemaakt waarin de nieuwe polisdocumenten zijn terug te vinden. |
Contactgegevens afdelingen vanaf 19 mei |
Elke adviseur krijgt vanaf 19 mei toegang tot de verzekeringenpropositie van Ansvar en Turien & Co. Je wilt bij advies hierover natuurlijk direct door de juiste afdeling te woord worden gestaan. Daarom hebben we het zo makkelijk mogelijk gehouden. Voor de Ansvar verzekeringen blijft het Ansvar acceptatieteam met bijbehorende contactgegevens ongewijzigd. Voor vragen over Turien & Co. verzekeringen kan je contact zoeken met de regioteams van Turien & Co.
Let op: gewijzigde contactgegevens afdelingen schade en financiën Turien & Co. gaat voortaan de volledige schadebehandeling en financiële adminstratie voor haar rekening nemen. Hiervoor ga je de contactgegevens van Turien & Co. gebruiken. De oude contactgegevens komen t.z.t te vervallen. Kijk hieronder voor een duidelijk overzicht. Uiteraard passen wij onze websites aan, zodat deze informatie daar ook terug te vinden is. |
| |
|
|
"Ga alvast naar www.turien.nl en kijk welke verzekeringsproducten je straks allemaal ook kunt sluiten?"
|
|
|
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je een aanstelling hebt bij ons. Afmelden kan hieronder, maar dan mis je belangrijk nieuws wat nodig is om jouw verzekerden goed van dienst te kunnen zijn. |
AnsvarIdéa Verzekeringen Kabelweg 37, 1014 BA Amsterdam |
|
|
|